sobota 31. října 2015

Zajímavé příležitosti na Benefi

V posledním příspěvku k Benefi jsem psal, že se budu snažit investovat do půjček nad 65000 Kč (kvůli ověřování bankovních a nebankovních registrů).

Bohužel je fakt, že moc takových půjček se tam nevyskytuje a když už ano, tak trvá dost dlouho, než se složí dostatečný počet investorů, aby dali dohromady požadovanou částku. Další nevýhoda je že se celá částka ani složit nemusí a i když se částka složí, tak žadateli se nemusí líbit úrok a může půjčku odmítnout. Na základě toho všeho se dá předpokládat, že doba potřebná pro přeměnu nabídky v investici se může značně prodloužit, což pochopitelně snižuje výsledný průměrný roční zisk.
Jedna z věcí, které stále moc nerozumím, je hodnocení žadatelů o půjčku ze strany Benefi (tím myslím to "A", "B", "C" a podobně) a další čemu nerozumím je, proč žadatel, který musel předložit výpisy z bankovního a nebankovního registru, ze kterých se zjistilo že všechny své půjčky splácí včas je ohodnocen jako "D" viz ZDE. No každopádně je to pro mě zajímavá příležitost, protože z dostupných informací to vypadá, že žadatel bude celkem spolehlivý a přitom je tam velice zajímavý úrok. Teď ještě aby se dala dohromady celá částka a aby žadatel půjčku neodmítl (což bych v tomto případě očekával).
Ohledně hodnocení žadatelů o půjčku jsem jim psal mail před více než dvěma týdny a odepsali mi, že pracují na detailnějším popisu. Před pár dny jsem se jich opět zeptal, jak to vypadá a prý na tom stále pracují, asi toho mají hodně k řešení... No snad se k tomu dostanou aspoň do konce roku a jsem na to čím dál více zvědav.

Žádné komentáře:

Okomentovat